Sider

lørdag den 28. april 2012

Dagene går med ingenting og alt

Kender i det? Det der liv med små børn, hvor man om aftenen ved 21 tiden, hvis man er heldig, kaster sig i sofaen og stirrer ind i væggen. Og man så spekulerer på hvad i alverden man har fået udrettet den dag?!

Når jeg surfer rundt i blog verdenen og misundeligt kigger på hvad I går udrettet, så kribler det i mig, og jeg kaster skeptiske blikke hen til min garnkurv. Den bugner af lækkert garn, som skriger på at blive brugt. Men jeg får bare ikke gjort noget ved det. Nu har jeg dig kastet mig over et Grannystribes tæppe som kan ses på Tusindfryds blog - jeg var et klik fra at bestille kittet hos Tanterne, men prisen skræmte mig da jeg er bange for aldrig at blive færdig. Istedet hoppede jeg i garn kurven og fandt bomuldsrester i masser af farver! Så NU, er jeg i fuldt gang, lysten er der indtil videre. Dog har jeg stadig min projektopgave hængende over hovedet. Den skal afleveres den 15 og jeg glæder mig til at få det overstået!!!

Jeg går og overvejer ting omkring min jobsituation. Jeg er ikke glad for mit job længere, og jeg har længe haft nogle ting til overvejelse. Nu er der så dukket et tilbud op som indebærer at jeg skal have mig et momsnummer! Dog er tilbuddet ikke noget jeg kan leve af, så der er lige lidt flere brikker som skal på plads. Men spændende er det... Mere om det når der kommer lidt afklaring.

Jeg vil fortsætte mit hækle projekt - Dennis og Alexander er til traktortræk og Frederik sover tidligt for en gangs skyld...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar