Sider

onsdag den 11. maj 2011

I'm in låååve....

i denne her Mocca Master 

 Den er da bare for lækker - sikke en farve. Den vil se SÅ flot ud i mit køkken.....ulempen er bare at den koster 2.000 kr!!! Det er rigtig mange penge - men man har jo lov at drømme, og mon ikke den kommer lidt ned i pris hvis man venter lidt.

I dag har jeg været krea i køkkenet - utroligt nok for Frederik er kommet i "når jeg ikke kan se mor, skriger jeg" alderen, så jeg kan ikke gå 1 meter væk fra ham. Men det lykkes mig altså at bage boller, og prøve opskriften på en valnødde- spinat paté. Den er jeg lidt spændt på....herlighederne har jeg lavet på min nye røremaskine. Sikke et vidunder - op med alle tingene - tryk - og vupti, ned i formen med det .-) Lige til mit temperament

Patéen

 Opskriften er fra sidste uges Femina - eller forrige uge, men hvis nogen vil afprøve den, sender jeg gerne opskriften. Ellers kan den vist også hentes på Feminas hjemmeside.

Jeg har været ude og shoppe en doven tandbørste i dag. Vi har lidt problemer med at få Alexander til at få børstet sine tænder, så nu vil jeg afprøve om en el tandbørste kan gøre det lidt sjovere. Jeg har afprøvet den....og man skal da lige vænne sig til at have en hel bikube inde i kraniet. Jeg er spændt på resultatet i aften....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar