Sider

tirsdag den 13. september 2011

Badesmølfen

Frederik ELSKER at komme i bad. Jeg kan dårligt nå at få tøjet af ham før han er kravlet op i badekarret! Men nu er han begyndt på selv at ville stige ud af karret igen, og det er altså lidt farligt. Karret vælter ikke men han får ikke altid benet helt op over kanten, så man skal godt nok være over ham.


I dag fylder Oldemor Birte år, og vi har sendt en lille gave til hende (håber ikke at hun læser her før hun får posten) - men flasher lige et billede af hvad vi har lavet


Det er et lille lærred som Alexander har malet grøn og jeg så har klistret til med billeder. Lidt sjovere end den sædvanlige dusk ;-) Håber at hun bliver glad for den!

Vi er rigtig kommet i male humør derhjemme. Da Alexander blev 1 år trykkede jeg hans hånd og fod på et lærred. Det har jeg også gjort med Frederik (blev bare først gjort på Dennises fødselsdag) og nu har jeg fundet en lækker plads til billederne i stuen


Det er Frederiks til venstre, og det er sjovt at se hvor lang hans fod er i forhold til Alexanders. Hænderne er lidt sværere at måle da Alexanders ikke blev så god. Jeg husker tydeligt hvordan mor og jeg kæmpede, og han blev bare ved med at knytte hånden ;-)


Billedet er lidt utydeligt men det blev taget kl 06.30 i morges :-) Og jeg har fået min oliventræer ind og stå, men jeg har måtte dække krukkerne til ellers ville der ikke være mere jord tilbage. Thor spiser det, og Frederik graver i det - banditter. Nu nøjes Frederik bare med at stå og ruske dem - det ene er blevet lidt skævt men regner med at det bare er fordi jorden er løs omkring det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar