Sider

mandag den 12. september 2011

Juleri

Jep - du ser rigtigt. Jeg er allerede begyndt at tænke på julen, mest fordi jeg har gang i et par julegaver (det får I ikke mere at vide om) og fordi jeg er ved at brodere en julekalender til Alexander. HOLD DA OP - det tager tid. I går måtte jeg sidde og pille op, rigtig øv. Men jeg fandt ud af at jeg skal ændre taktik da jeg indtil nu har broderet samme farve, istedet for at lave et område af gangen (giver det mening?) Altså problemet har været at jeg har skulle sidde og tælle en masse, istedet for at lade farverne hjælpe hen af vejen. Så nu prøver jeg igen - har jo faktisk en anelse travlt!
Jeg regner med i år, at jeg køber en stor Lego pakke og deler den op i 24 pakker, med en lille anvisning hver gang. Forhåbentlig lærer han så at kigge på byggetegninger :-)

Frederik har taget et par skridt i dag, så nu begynder det snart at gå rigtig stærkt. Det bliver morsomt når han rigtig får gang i støvlerne, men sikke travlt jeg får. Allerede nu kravler han lyn hurtigt, så man skal jo nærmest løbe efter ham ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar