Sider

tirsdag den 7. februar 2012

Ihh...

Bedst som man sidder og overspringshandler researcher til sin opgave, går computeren ned.....WTF.....så tænder man igen, og 5 minutter efter klapper fælden igen. Hvad f..... sker der lige???
For 1 års tid siden, eller noget i den stil, fik jeg, eller computeren ikk?!, ny harddisk fordi den stod af. Og nu sker det her så....og så nu hvor jeg skal i gang med min temmelige vigtige opgave.
Det har jeg bare ikke nerver til - tænk nu hvis skidtet brækker sig dagen før man skal printe sin über nice opgave, som står til mindst et 12 tal! Jeg må vist hellere have min elskede Dell til et service farvel fede cowboybukser, som ellers ventede på at blive hentet af mig.

Jeg er så blevet medlem af sådan et motionscenter. Som er propfyldt med pumpede mænd, og kvinder der gør lygtepæle misundelige. Og så er der lige elefanten her, som får løbebåndet til at skrige af smerte, og maskinerne til at kede sig. Men nu skulle det altså være, trods alle odds imod mig. Og jeg forventer at møde sommeren som toptrimmet sportsqvinde, yeah right, men drømme kan man vel altid.

Nå, jeg skal grine til Paradise Hotel - det er da et billigt grin. Så god aften derude...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar