Sider

onsdag den 1. februar 2012

Øj

De der krøyer kugler som der er i de fleste sækkestole....de er da temmelig belastende at håndtere! Vores gulvpude i nylon havde fået en temmlig stor revne, og de små sataner blev ved med at springe ud lige meget hvad jeg gjorde. Så jeg besluttede mig for at aflive gulvpuden, og producere en selv.
Det der har taget længst tid, er faktisk at få kuglerne støvsuget op - for der var MANGE. Jeg fik ekspederet de fleste af kuglerne over i et gammelt lagen jeg havde syet sammen, men der røg mange ved siden af. Støvsugerposen blev fyldt 2 gange inden jeg var færdig...

Lige nu snurrer betrækket i vaskemaskinen - det er syet af spiderman og Cars stof og jeg viser billeder på et andet tidspunkt.
Glæder mig til at se ungernes reaktion...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar