Sider

onsdag den 9. maj 2012

Langt nede i et projekt

Så er det nu at det går løs hjemme hos mig. Jeg skal aflevere mit projekt på tirsdag, og lige nu føler jeg det hele er en anelse kaotisk. Jeg fornemmer at have fået styr på metode og teori, og er nu i gang med analysen. Der dukker bare hele tiden noget nyt op, og mit skriveri kan godt være en anelse kaotisk og jeg tror at det bliver en lang proces at få det til at hænge sammen.....men jeg hænger i og er stadig fanget i emnet. Så langt, så godt....

Men forvirret har jeg vist været....i går skulle jeg tanke, og kom til at hælde benzin istedet for dielsel på! Det opdagede jeg så først da jeg gik i stå midt på Holbæk vejen - fantastisk. Heldigvis var Dennis hjemme og kunne hurtigt komme med et fejeblad og få mit væk fra den befærdede vej. For det var selvfølgelig lige midt i rush-hour. Jeg skulle jo bare lige hente ungerne!!!
Heldigvis trådte farmor til hurtigere end lynet - og hentede ungerne inden dagplejen lukkede! Hvad skulle jeg dog gøre uden hende???

Anyway så glæder jeg mig til volley i aften. Kan mærke at der skal spilles igennem, og jeg har jo et øgenavn som Mrs. Shotgun at leve op til ;-)

Jeg må videre med opgaven - der er kun 2 skrivedage tilbage og så SKAL den være færdig (inden jeg er det)...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar