Sider

onsdag den 15. august 2012

Feriedag nr. 1.023.962

Eller sådan føles det i hvert fald. Vi er godt nok kun på nr. 12 - med weekenddage inkluderet - og det føles som en hel del mere. Der er godt nok knald på sådan et par friske trolde på henholdsvis 6 og 2 år. Vi praktiserer ikke de store ture i zoo og bondegårdsbesøg, i dag blev det til et besøg på Tuskemarkedet i Vig, og det har dæmpet mit behov for at komme ud de næste 16 år.... Frederik løb bare allevegne, og jeg mener virkelig allevegne. Stjal legetøj, daskede til søde kvinders plastikpose, lavede ormedans såsnart Alexander eller jeg fik fanget ham....det var et helvede!

Vi fik dog købt lidt Brio togbane, Bakugan og diverse plastik monstrer - men det var så også det. Selv Alexander blev træt og snuppede klapvognen, da det var fysisk umuligt at placere Frederik i den!!!

Hjemme igen fik de dog hygget lidt på et par tæpper i skyggen







Monster lillebror indtager hyggestunden med et rullefald

Vi har også været nede og småfodre vores søde "naboer"s får. Lars og Lise har givet os lov til at komme ned og smide brød ind til de sjove kræ, og det er altså et hit. Dog blev Frederik frygtelig forskrækket da et af dem brægede temmelig højt og ganske tæt på ham. Han var nær faret op i favnen på mig, og resten af tiden fodrede han fra trygge arme (læs: mine ømme arme). Men hyggeligt er det, og bestemt ikke sidste gang vi kommer der




De sultne højtbrægende får...




Frederik på cruise med Nuser, på sin 2 års fødselsdag, og med sin højt elskede bold i hånden (?)




Et sjældent øjeblik med masser af brother love....godt møj beskidte ;-)

I de tidlige morgentimer var jeg lige ude og plukke af mine georginer eller dahlia om man vil. Jeg har læst et sted på nettet, at nogle sorter sætter flere blomster jo mere man klipper - så jeg håber selvfølgelig, at mine lige præcis dem



Det er svært at se at der er tre farver, men den er god nok. Kameraet på padden er bare ikke særlig godt




Her til aften skal Dennis og jeg arbejde lidt, der er en masse sedler der skal ordnes inden han skal på ferie på fredag. Der skulle gerne ryddes op, så der kan faktureres indenfor rimelig tid. Det er lidt mere indbydende at skulle bruge sin aften på arbejde, hvis man gør det lidt lækkert med kaffe og kage og dejlige farver....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar