Sider

tirsdag den 12. februar 2013

At give...

Jeg/vi går ikke rigtig op i spil til diverse konsoller, men vi har en Wii og en sjælden gang går vi amok i tennis, bordtennis, cykling, flyvning, "smideremotenigennemhuset" og hvad man nu ellers kan kaste sig ud i. Så vi følger ikke med i hvad der er IN hos ungerne - indtil Alexander har snakket, snakket og så snakket lidt mere om et eller andet fantastisk spil. Det hotte i øjeblikket over hele verden (bare ikke lige hjemme hos os) er Skylanders. Og Alexander har selvfølgelig prøvet det hos en legekammerat - både godt og ondt at de besøger hinanden, det har det med at koste forældrene penge!!!

Så nu kender jeg én der bliver glad i eftermiddag når han bliver hentet


Jeg troede kun at det kunne fåes til Playstation og Xbox. Som vi selvfølgelig ikke har. Og derfor har jeg trukket det lidt i længden da jeg ikke synes at jeg gad ofre 1500-2000 kr. på en konsol. Men så blev jeg klogere. Det kan nemlig også fåes til Wii (JUBIIII). Så jeg blev 500 kr. fattigere ved at gå i Føtex #!"%&dumme butik%#"!/&  - men er nu ret sikker på at jeg får en overdrevet glad dreng i eftermiddag. Og så ved jeg også hvad jeg skal lave indtil sengetid.....og nu er jeg sådan en type der godt kan gå hen og blive lidt bidt af spil. Så det kan være at der bliver kamp om remoterne :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar