Sider

torsdag den 11. april 2013

Haven kalder, vejret driller

Nogen husker måske at jeg i maj måned fik en flot skønne lavendler af famse fordi jeg gennemførte min uddannelse. De blev plantet med stor iver langs med stuehuset i forhaven ud mod vejen

 
De får nogle gange en lidt hård medfart af ungerne som tramper rundt med deres støvler allevegne. Forhåbentlig har de alle overlevet, og forhåbentlig kommer der lidt mere størrelse på dem i år.
 
Nu drømmer jeg lidt om at der skal nogle stauder imellem dem - kom frisk med ideer! Jeg kan ikke helt bestemme mig for der er så uendelig mange smukke, men jeg tænker i hvid eller rosa nuancer. Det er så flot til den blå/lilla lyng og gule mur....
Og de må gerne ose lidt af gamle dage - det er jo en  ældre ejendom vi bor på.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar