Sider

fredag den 12. juli 2013

Endelig nåede vi hertil

Ahh siger jeg bare. Så kom ferien endelig. Ikke fordi jeg har ligget på den lade side! Jeg har bagt boller, afleveret mælk til min mor som var i akut mangel, været i Aldi og købe have hibiscus, været i Asnæs centret og finde vandpistol og badebassin, ryddet op i vores gård, sprøjtet mod ukrudt og et par andre små ting. Så i skrivende stund laver jeg det her



Det med vores gård var rimelig tiltrængt. Der lå nogle fliser som ungerne har rendt og kastet med, stod et gammeldags skraldespands status med fyldt pose (dåser) og en masse ødelagt legetøj. Og så var der også en trailer parkeret. Nu ser her sådan ud







Det pyntede temmelig meget, og det bliver endnu bedre når ukrudtet visner :-)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar