Sider

mandag den 19. december 2011

Alzheimer light, stress eller bare småbørnsmor?

Hold da ellers lige op! Jeg er godt nok kommet frem i køen hvor man glemmer! Som i glemmer legeaftaler, indkøb, hvad manden lige har sagt til mig, hvad knægten lige har sagt til mig, ting til ferie også selvom jeg har skrevet en liste så lang, og juleaften glemmer jeg vel at stege anden!

Jeg synes godt nok at der efterhånden er mange ting man skal forholde sig til, og jeg er lykkelig hvis jeg kommer ud af døren om morgenen med SKO/STØVLER og ikke klipklappere på. Det er altså temmelig kikset og skide koldt at gå i klipklappere i øjeblikket! Og så har jeg fået nye "sko" i form af de der blå plastik overtræks futtere som man har i børnehaven - der har jeg ofte et betydeligt lager i bilen af brugte futtere. Jeg er spændt på hvornår jeg mon først opdager det inde på arbejdet!!!

Nå men jeg er i gang med juleforberedelserne....vi kom hjem fra Gylland i lørdags efter en fed ferie som vi virkelig har nydt. Og de sidste julegaver er indkøbt, nu mangler jeg bare de hjemmelavede. Jeg mangler stadig en ret væsentlig gave, men det jeg skal lave det af, har Postmand Per ikke leveret endnu og det må han faktisk godt snart gøre, så jeg ikke skal være vågen de næste 5 dage.

Juletræet er kommet på plads, der kommer billeder lidt senere. Ungerne og jeg pyntede det i eftermiddags uden kugler, da Frederik har en slem svaghed for dem og jeg gider ikke rejse træet op 45 gange inden juleaften. Så det er pyntet med Nisserikker, trommer, små figurer og lidt flag. Mand, hvor jeg glæder mig til juleaften....det bliver så fedt at se ungernes begejstring, spise god mad med søster og hendes kuld, og få rådanset træet og huset omkuld! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar