Sider

fredag den 9. december 2011

Tju bang hvor tiden går!

Øhh ja - så gik der igen en masse dage uden at jeg har fået blogget. Jeg har tænkt på det 100 gange, men er hver gang blevet afbrudt af syge børn, travlhed på jobbet, rengøring, Wordfeud (hvor jeg får klask af øgler) og mange andre ting!

Jeg har fået sendt 3 adventsgaver af sted til min søster. Og den seneste hun har åbnet var 3 hjemmesyet hjerter - og hun blev glad. Det varmede helt vildt meget, især når det er noget man selv har lagt en masse energi i.

Jeg er gået i gang med at strikke Tinas tørklæde købt igennem Rasmilla.dk (link og billede kommer senere), og jeg strikker i Rasmillas ynglingsgarn og det er bare SÅ lækkert - især efter at have kæmpet med mohair som jeg IKKE kan lide!
Jeg glæder mig til at have det med til Skallerup Klit - vejret indbyder jo til masser af indendørs hygge!

Alexander og Frederik er skiftevis sløje så i dag har jeg bare spurtet rundt på kommando - føj hvor er syge børn hårdt arbejde :-) Jeg har ikke kunne runde dasset uden der er blevet kaldt op til flere gange!!! Dog er der også blevet sovet i papillen - det gav lidt fred.

I går fik jeg en lækker pakke ind af døren - Pia fra bloggen mum22boys har sendt mig stof med spiderman og Cars. Helt vildt sødt af hende - hvor er det fantastisk at hun har sådan et overskud med børn på samme alder som mine, som også er syge, som i altid syge! Jeg glæder mig til at få kigget og kreeret med stoffet! Jeg har endnu ikke styr på hvad, men det skal nok blive brugt!

Det var lidt fra Lindegården - blogget fra min iPhone og derfor er indlægget lidt kikset og uden links!

Rigtig god storm allesammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar