Sider

tirsdag den 13. december 2011

Zzzzzz....

Frederik sov ikke specielt fantastisk i nat, og Alexander syntes ikke at han gad dele dyne med hundene mere - så vi har mildest talt haft en dårlig nat. Men det slår ikke familien Berdakewitsch ud!!!
Vi har været på shopping i Hjørring - i pis øs regnvejr. Vi parkerede ved siden af SuperBrugsen, men var den god nok til Direktøren? Næh nej, vi skulle i Føtex - Føtex som var blevet flyttet til den anden ende af byen selvfølgelig. Føtex som "ligger lige her nede ved stationen", Føtex som vi aldrig rigtig fandt fordi vi måtte lede efter vores forfrosne kinder, rumper, fingrer og andre legemsdele! Så vi søgte ly i BR - og fandt lidt trøst, brugte Danmarks BNP i Skoringen og endte i SuperBrugsen hvor vi fik hvad (jeg) vi skulle bruge.

Også har vi været i badeland - og Alexander er blevet totalt sej og tør selv rutsche ned af en kæmpe vandrutschebane (jeg tør ikke). Frederik er blevet vild med vand - og pisker rundt i vandet med vinger og bælte. En skam man ikke må tage billeder...

Nu ser vi Nissebanden, drikker billuge rose vin (som smager sk... godt), og lur mig om vi ikke snart tager en morfar i hinandens arme.

Air Force One er ikke lettet endnu - mærkeligt at de ikke kan få den i luften.

Jeg blogger fra mobilos, så dårlige billeder og underlige tekster kan forekomme!

Derudover er jeg gået i gang med et tørklæde til mig selv. Tinas tørklæde fra Rasmilla, og det er bare SUPER blødt at have mellem hænderne. Prøv det!!!

Roger and over herfra - rose vinen sløver mine øjne og en morfar er ved at indtage mig!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar