Sider

mandag den 9. januar 2012

SÅ er julen overstået

Juletræet er kommet ud for en uge siden - julepynten er pillet ned undtagen mine elskede julestjerner i vinduerne, de giver så dejligt lys i mørket og jeg er endelig blevet færdig med den hemmelige julegave som jeg har strikket på.

Jeg lavede dog om på det hele for det jeg havde gang i fra starten til min søster, blev jeg bare aldrig tilfreds med. Hun fik det dog alligevel, med besked om at hun bare kan pudse sølvtøj i det hvis hun vil.
Tirsdag før jul fik jeg nemlig garn fra Rasmilla - Sannes vidunderlige ynglings garn som helt klart også er blevet min favorit. Lammeuld og bomuld i dejlig forening og i mange lækre farver. Min søster er bare vild med grøn, så Tinas tørklæde skulle da laves i en grøn variation. Garnet kom som sagt tirsdag før jul, og jeg havde temmelig travlt for at nå det inden lørdag (juleaften). Jeg nåede det dog ikke trods ferie - men blev færdig med det i går aftes. Fik skyllet det op, og her til morgen kunne jeg pakke det ind og sende det afsted til min søster.

Jeg håber at hun kan lide det - glæder mig til at høre fra hende og til at blive færdig med mit eget!

Jeg ville gerne have været ude og løbe i dag, men kom i tanke om at Alexander har overtaget lånt min iPod, og den er fuld af børnesangene fra "Hej for dig, og hej fra mig" - og det tror jeg simpelthen ikke kan giver mig kicket når jeg gør død ude på ruten. Så istedet krøb jeg op på motionscyklen som vi flyttede ind i stuen for måneder siden, og kun har været brugt 2 gange og kastede mig ivrigt ud over stepperne.. Det blev dog kun til 5 km for jeg keeeeder mig vildt trods bog og "According to Jim" i fjernsynet. Det er bare ikke mig, men bedre end ikke at få lavet noget.

Men jeg bliver nok nødt til at spare de 350 kr op til en ny iPod Shuffle, for Alexander er bare SÅ cute når han går rundt i huset og synger og danser....det vil jeg bare ikke tage fra ham eller mig selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar