Sider

onsdag den 25. januar 2012

Så gik startskuddet

....til helveds forgård mit speciale på kommunom uddannelsen. I går var jeg til introduktionsmøde og jeg fik tildelt min vejleder. Heldigvis havde de hørt efter i timen, og jeg fik Paul Metelmann som underviste mig for mange 3 år siden i Moderne Offentlig Kommunikation. Og den gang fandt jeg de vise sten med hensyn til havd det egentlig er jeg vil med mit liv jeg vil arbejde med.
Imellem tiden skulle jeg bare lige have Frederik, og det hele er sat lidt på standby. Dog har jeg ytret mine ønsker om skift af arbejdsopgaver på jobbet, så jeg er kommet lidt af vejen. MEN nu skal jeg så endelig i gang med min opgave...og indtil videre (det kunne jo være at Paul er af anden mening) er emnet: Kampagne om selvbetjeningsløsninger i Holbæk Kommunes ydelsescenter. Men om der er kød nok på det, skal jeg have snakket med Paul om. Jeg glæder mig i hvert fald, og håber at opgaven vil kunne vise mine evner mulige talenter indenfor artikelskrivning, kommunikation, koordinering mv. Mere om denne opgave skal nok komme - den kommer til at fylde meget af min hverdag de næste par måneder.

På søndag skal jeg til Jernløse Cup aka Volley turnering. OG JEG GLÆDER MIG VILDT - holdet vi stiller med er dygtige, sjove, søde boldspillere, og jeg er slet ikke i tvivl om at vi får en super dag sammen.
Det bliver så rart at få lidt sammenhold og tæske alle de andre og vinde et par kampe!
Jeg har været ude og købe nye sko, da jeg dimsede rundt i mine gamle udtrådte løbesko med hul i storetåen - lige pinligt nok når man gerne vil se lidt prof ud. Derfor investerede jeg, på udsalg selvfølgelig, i disse "knald på drengen sko"



Jeg glæder mig til at teste dem i aften av. De virker umiddelbart super lækrer at have på, meeeen af erfaring ved jeg at det snyder når man har haft dem på i 3 timer og tæsket rundt på en bane efter en bold ;-)

I ovnen har jeg pt flæsk som ligger og soler sig lidt til senere - jep - vi skal nemlig have stegt flæsk med persillesovs. Mums...det glæder jeg mig til og er glad for at jeg skal op og spille bold senere.

Jeg får læst lidt med i blogland, men får ikke smidt de kommentarer jeg gerne vil. Sorry girls - håber at jeg snart har tiden til det, så I kan se at jeg følger med og ikke er druknet i hverdagen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar