Sider

fredag den 21. september 2012

Camomille

Som den snart eneste i blogland, har jeg endnu ikke lavet et camomille tørklæde fra Isager. Men efter at have fulgt Camilla på hendes skønne blog. hvor hun producerer det ene Camomille efter det andet, ja så er jeg altså købt. Især da jeg så dette, så er et ud af mange variationer hun har lavet;

Billedet er lånt her

Er det ikke bare fantastisk?! Efter at have set billedet flere gange, og slet ikke kunne glemme det, har jeg altså købt ind til samme variation. Jeg har købt malabrigo lace sauterne hos Fandango som er den smukke gule farve, og da jeg alligevel skulle have hæftet Amimono Knit Collection 2010 hos min garn pusher, købte jeg det hvide garn hos hende. Og valget faldt på Rasmillas luksusgarn i råhvid - jeg glæder mig som et lille barn til at komme i gang med det - forhåbentlig lander malabrigoen i min postkasse i morgen. Jeg skipper dog kvasterne, jeg ved bare at de vil irriterer mig til hudløshed og ungerne vil sikkert hive i dem konstant - så væk med dem.

Tag et kig forbi Camillas blog og forelsk dig i en kreativ og produktiv kvinde - og hvis du mangler lækkert garn er Fandango bestemt et besøg værd. Jeg har en fornemmelse af, at det ikke er sidste gang jeg handler der!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar