Sider

fredag den 9. november 2012

Gaver til os alle

Jeg har jo fået tilmeldt mig Frejvalds julegaveindsamling til indlagte børn, og først kredsede jeg omkring dyr fra denne bog, jeg er især vild med hunden i venstre hjørne:

Billede lånt fra Forlaget Klematis
 
Garn fra Stof2000 - bonita - blev indkøbt, og jeg startede da også hæklenålen op! Temmelig optimistisk - for så hurtig til at hækle er jeg bare ikke....der skal mere tid og nørklen til. Så for ikke at skuffe og blive stresset over deadline, har jeg valgt istedet at sy et par små stofslanger. I glade farver med klokke og øjne. Det går hurtigt når man først er kommet i gang - så er chancen for at nå at blive færdig helt oppe på 99%
 
Jeg vil så prøve at hækle en hund hver til Alexander og Frederik - måske til advents- eller julegave. Vi må se hvad jeg når. Garnet til de to tørklæder til mine kollegaer er også kommet, så de skal jo også laves - og helst inden jul.....men jeg synes nu at julen er ved at komme temmelig tæt på. Så jeg tvivler på om jeg når det.
 
Min jobsituation er stadig kaotisk. Jeg møder hver dag på jobbet med nye håb, og i går fik jeg da at vide at ledelsen forsøger at undersøge om man kan oprette en ny stilling. En stilling som lyder rigtig rigtig interessant. Men de kunne ikke love noget som helst, for der skal også grønt lys for politikerne. Men man kan lave de indledende øvelser, og være klar hvis chancen byder sig!
 
Nå ja - og så har vi bestilt os selv en rigtig lille lækker julegave som er klar den 22/12 - nemlig ham her:
 
 

 
Han er en Staffordshire Bullterrier og født den 27. oktober 2012
 
Han spiser hele tiden, og øffer rundt i hele huset efterhånden. Den tykkeste i kuldet - og han er VORES!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar