Sider

tirsdag den 27. november 2012

Juleoppyntning

Jeg tog en uplanlagt feriedag i går. Vi kom alt for sent op, og Alexander måtte fragtes til Naturskolen hvor de skulle op nissejagt. Så jeg blev enig med mig selv om, at jeg lige så godt kunne holde en fri dag da jeg ellers ville møde forfærdelig sent.
Og så tog fanden ved mig. Julepynten blev flået ned fra 1. salen, og det som jeg passer på blev sat på plads. Resten blev lagt på spisebordet til drengene. Så kunne de få lov til at bestemme hvor det skulle være. Og jeg glædede mig som et lille barn til de kom hjem. Havde lyserøde forventninger om hvor hyggeligt vi skulle have det med at sætte nisser på respektive pladser - lige som en Trip Trap reklame. Som om!!!
MIN - DU ER DUM - NEJ DET ER MIN - MOAAAR - JEG GIDER IKKE MERE - DUMME JUL - MIN MIN MIN - DUMME MOR - JEG VIL HAVE DEN DÉR - JEG VIL HAVE TÆNDT LYSET I LYGTEN PÅ MIT VÆRELSE..... osv osv osv.... OH my god, de søde børn blev jo transmogriffet indtil GREMLINGS, altså de onde af dem! Der røg lige de lyserøde Trip Trap reklame drømme....
Åh gud, hvordan overlever man når kalenderlyset skal laves og juletræet PYNTES!!!

Anyways, så fik jeg lavet adventskrans. Meget simpel uden mange dikkedarer, og det kostede mig 120 kr. Me like...billeder kommer senere. Der var alt alt alt for mørkt til at tage et nogenlunde billede. Istedet bliver jeg lige nødt til at vise et par nye billeder af Buller.....SÅ SØD...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar