Sider

lørdag den 27. oktober 2012

Alle mine projekter

Jeg får ikke rigtig blogget om mine kreative timer, men de er der. I øjeblikket er jeg ved at lægge sidste hånd på Tinas tørklæde fra Rasmilla til min kollega. Det går ikke så hurtigt for når ungerne er hjemme og vågne kan jeg ikke koncentrere mig om mønster strik. Så når længslen hiver i mig griber jeg fat i min hue




Det er jo efterhånden ved at være tid til at bruge den, men jeg ville helst være færdig med tørklædet først.
Jeg har jo også gang i et Camomille tørklæde. Hvornår lærer jeg ikke at blive tryllebundet af et nyt projekt før jeg er færdig med det igangværende? Om 1 time bliver jeg hentet af Dennises moster, og så skal vi til Zumba! Jeg prøver at bekæmpe den stress der ulmer i kroppen med motion. Men når planlægningen af motion til tider stresser fordi det hele skal gå op - ja så ved jeg ikke hvor nyttigt det er. Jeg ved bare at jeg bliver glad, og jeg elsker dans og boldspil så Zumba og volleyball skal der bare være plads til.




Det er djævelsk koldt her til morgen, og ungerne har lige været lidt ude og lege. Frederik er pakket ind som en eskimo og Alexander har som sædvanlig åben jakke. Han kom dog hurtigt ind igen ;-)

Senere i dag skal der holdes fest her i huset for familien. Min søster kommer og det glæder jeg mig til. Vi ser ikke hinanden særlig tit for der er 100 km imellem os. Men når vi så endelig ses, er der dømt mega hygge.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar