Sider

lørdag den 17. august 2013

Ingen hjerneblødning

Det lykkedes..... Måske truslen om blødninger diverse steder hjalp!!!
Anyways. Så skal vi i Sommerland Sjælland i dag. Mormor har føds'dag og det skal fejres. Og valget faldt på attraktionen som ligger, hvad... 5-7 km fra vores hjem. Nemt og en succes for unger og voksne. Det er dog lidt gråt i dag, men det sk*der vi på, så er der nok ikke så mange andre end os tosser!

Da min mor jo så fylder år, skal hun selvfølgelig have en gave. Jeg har tænkt stolper op og vægge ned, og valget faldt på et gavekort til et styk hjemmestrik efter eget valg. Og det er en gave som også kommer mig til gode, da jeg elsker processen med at lede efter model og udvælge garn. Og så starte op på strikken....at jeg nogle gange hurtigt keder mig er så en helt anden snak! Så må vi jo bare håbe at hun vælger noget spændende....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar