Sider

fredag den 25. november 2011

Et skridt tilbage - to frem

Jeg har søgt en anden stilling inde på mit arbejde, og var til samtale i onsdag. Efter samtalen kunne jeg godt mærke i min mave, at det nok alligevel ikke var noget for mig. Skæbnen var da også sådan at jeg ikke fik stillingen, men lederen af afdelingen kan måske godt bruge mig i forbindelse med andre opgaver. Måske noget 50/50 agtigt - det kunne være fedt nok for jeg kunne godt tænke mig at udvikle mig mere arbejdsmæssigt. Så nu må vi se hvad der sker i fremtiden...

Kan I huske at jeg skrev at Frederik var begyndt at sove? Ja? Det er han så holdt op med igen!!! Jeg har holdt ham hjemme på forlænget weekend, og han begyndte at sove perfekt igen. Nu er han så startet op i dagplejen igen, og så er der bare problemer igen. Han har en enormt urolig søvn, "vågner", knirker og skal have min hånd hele tiden. Og så sover han heller ikke godt hos dagplejeren. Og det resulterer så i at han bare er SÅ SUR. Han smider med ting, slår på vægge, hunde, numser (min hvis han lige går forbi) og hvad der ellers bare er i nærheden. Det er rigtig rigtig træls (lige for at være jysk), og super synd for ham.
Nu vil dagplejeren tage affære for hans mistrivsel skyldes uden tvivl den skiften af børn hos dagplejeren. Og det duer bare ikke for han kan slet ikke håndtere alle de nye børn hele tiden. Så hun vil prøve at få 5 faste og ikke have gæstebørn, og hvis de er svære at overtale må vi have sundhedsplejersken og mig (sagde hunden) ind over også.
Jeg savner min glade dreng, og bliver så ked af at se at han har det svært. Heldigvis har vi ferie om 14 dage - men alligevel.....nogen der har erfaring med dette???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar