Sider

søndag den 6. november 2011

Slanger og morgenhygge!

Jeg fik syet slangerne færdig i går, og manglede kun øjnene men så vågnede Frederik fra sin middagslur. Men jeg fik sat øjnene på her til morgen ved 6 tiden (et eller andet skal man jo lave) og resultet er (efter min mening) blevet rigtig fin. Den grønne er til Alexander og den blå til Frederik



Det sværeste var at få fyldet puttet i. Det der med at få det fordelt ligeligt - det drillede mig sindsygt meget, og jeg tror at jeg bliver nødt til at åbne den blå og putte lidt mere i. Der er kommet 600 gram bamsevat i, men den virker lidt "slatten" i halen.

Jeg flyttede lidt om i ungernes hjørne i går. Madrassen som ellers lå der, blev for det meste brugt at hundene når jeg vendte ryggen til. Og det er altså for ulækkert....så jeg hentede bænk, bord og stol frem og nu ser der så sådan ud



Til stor glæde for Frederik - men ikke for mine vindueskarme som jeg har måtte møblere lidt om på :-)

Rigtig god søndag allesammen!

2 kommentarer:

  1. Hvor er de blevet fine - lyder som om vores udfordringer var de samme ;o)

    SvarSlet
  2. Ja det er bare rigtig svært at få det til at passe. De er jo også bare enormt lange. Hvor laver du fyld hullet?

    SvarSlet