Sider

torsdag den 16. februar 2012

Feriehygge, bjerge og gangbroer

Ungerne holder vinterferie,  ja det gør jeg jo så også, og der er dømt kreativ tænkning når det kommer til leg. Vi har sofa buggy jumpet, bygget bjerge og gangbroer af stole og tæpper - alt sammen ud fra fri fantasi. Og sikke en fantastisk verden at bevæge sig i. Jeg bliver helt revet med, og ville ønske at tiden bare kunne stå stille


På søndag skal vi slå katten af tønden med vores vennepar. Glæder mig rigtig meget til at se alle superheltene, prinsesserne og hvad der ellers dukker op. Jeg har tænkt mig at bage fastelavnssnegle, kanelsnegle med farvet glasur, ud fra en opskrift fra "Krudtugler og kanelsnegle" af Sif Orellana. Vildt dejlig bog efter min mening. Efterfølgeren "Rollinger og roulader" er også fin, men der er lidt mere "snak" og knap så mange opskrifter. Jeg har ikke læst den helt endnu, men jeg kan godt lide hendes syn på familieliv.
Hvad synes I om hende?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar