Sider

fredag den 3. februar 2012

Fleece er det nye sort!

I hvert fald hjemme hos os! Vi har det lidt koldt i stuen pt - ikke at vi har det særlig varmt ellers. Vi trives normalt bedst ved 20 grader, men i dag hvor jeg har været hjemme med "lokums syge" er den kommet ned på 15 grader! Så med mit lækrer halve minikongerige halstørklæde i silke og uld, og min dejlige fleece jakke jeg fik i julegave.... Ja så går det lige. Men må nok hellere gøre noget aktivt inden drengene kommer hjem. Kan man lave bål i stuen? Måske ikke på trægulvet, men på klinker? Ville det mon ikke fungere?

Nå men for at holde varmen og beskæftige mig selv imellem toiletopholdene, er jeg ved at færdiggøre Tinas tørklæde fra Rasmilla. Glæder mig til ar blive færdig og komme i gang med noget andet. Tørklædet er nemt strikket, og ikke særlig stort men når det er nr 2 indenfor kort tid - ja så begynder jeg at kede mig lidt. Havde ellers planer om at lave et til min bedste veninde, men det må jeg lige overveje!!! Måske et andet mønster... Nogen ideer derude?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar