Sider

mandag den 13. august 2012

Nå nå....

Så gik der lige en uges ferie og to børne fødselsdage....Alexander i fredags og Frederik i dag.
I sidste uge nåede jeg alt en del af det jeg havde planlagt. En del tid blev brugt på fødselsdags forberedelse, børnepasning og små ting herhjemme.

Jeg skyndte mig ud mandag og købte blomster til det nye bed som wannabe tømren herhjemme har banket sammen. Det ser nu sådan ud:






















Der er tre forskellige dahliaer, i super skønne farver som virkelig lyser op. Jeg har købt dem store og har jo så kunne plukke til buket.... I like very much....
Planen er at jeg vil dele knoldene og få sat endnu flere næste år. En buket bestående af disse, roser og hortensiaer bliver bare så smuk at have stående. Jeg skal bare lige have sat mig ind i plejen af dem....

Drengenes fødselsdage er bare gået voldsomt stærkt, de er blevet begravet i gaver - mest noget med hjul og motor. Dog var min søster på forkant end det, og sørgede for gaver man kan sidde og hygge med. Og da Alexander skal starte skole næste år, et par hæfter med bogstaver og tal lære...ikke dårligt. Jeg ELSKER sådanne hæfter, og har vildt lyst til at lave dem selv.....må nok heller nøjes med krydsordshæfterne ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar