Sider

søndag den 19. august 2012

Usain Bolt! Go home...

At Usain Bolt løb 100 meter på 9.63, er virkelig ikke noget at klappe af. Jeg har lige løbet det i 4.27. I klipklapper. På grusvej. Med morgenhår og nattøj. Så jeg er bedre end en mand til at løbe....men nok kun når min søn på 2 år er på vej på arbejde på sin tre hjulede motorcykel. På en semi trafikeret vej, på vej ned af en bakke til fars arbejde!!!
Så slår jeg alle rekorder i alle former for forhindringsløb...
Mand jeg fik fart på. Jeg havde lige gjort ham ude klar, åbnet hoveddøren så han kunne trille ud på terrassen. Hørte godt at han snakkede om arbejde, men skulle lige selv have kluns på. Han mente så det med arbejde temmelig alvorligt, og drog afsted på livets landevej, og fik samtidig sin mor til at dyrke lidt spurt!

Man kan når man vil ;-)

Må man sætte børn i snor? Anyone?


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar