Sider

tirsdag den 23. juli 2013

Begavet fra morgenstunden

I dag er det min dag. Så jeg har fået dejlige ting fra morgenstunden. Faste læsere vil vide at jeg elsker blomster, og det ved min mand og svigermor også. Så dette var hvad der stod på morgenbordet i morges



















Det må man kalde en dejlig start. Jeg glæder mig til at gå og finde ud af hvor de skal stå, men først og fremmest kalder stranden. Jeg har lovet drengene at vi skal ud og plaske i dag - så må selvforkælelsen vente lidt.

Når ferien er overstået om et øjeblik, så lægger jeg billeder op fra de 2 uger hvor vi blandt andet har været i skoven med en trold og i Lalandia!

Nu vil jeg pakke strandtasken og hente min mor. 4 øjne ser altså bedre end 2 :-)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar