Sider

tirsdag den 9. juli 2013

IT når det er værst

Normalt blogger jeg fra iPad'en når jeg putter Frederik. Et eller andet skal jeg jo lave med den hånd der ikke er imellem tremmerne :-)
Men de sidste par gange har den ikke ville udgive det. Det kan man da godt blive temmelig vanvittig af. Især da jeg første gang havde skrevet en hel del, og synes selv at jeg var temmelig morsom!
Nu prøver jeg så igen. Sikkert ikke særlig morsomt indlæg.

Ferien for ungerne og jeg kommer tættere og tættere på. Jeg ved nu ikke hvor meget afslapning der bliver i at skulle holde de to kamphaner adskilt. I øjeblikket kan de det ene øjeblik sidde og ae hinanden, for derefter at vappe den anden en på lampen. Hvorfor? Fordi de kan vil jeg tro. Jeg bliver bare en anelse træt. Og hæs. For man skælder ud i høje toner når det har stået på hele dagen.
Jeg satser lidt på at vi skal ud og cykle hver dag. Så får vi lidt motion. Alexander får krudtet lidt af, og Frederik er spændt fast på min cykel så jeg ved hvor han er! Vi skal også på stranden. Ud og grave huller og lege med vand - det er helt oplagt noget for dem. Og måske man er så heldig at der er et par legekammerater, så man kan få et øjeblik for sig selv.

Jeg har bestilt garn hjem til Alexanders trøje. Han har jo været over mig hver gang jeg har hevet projekterne frem, og spurgt om det var til ham. Så nu er jeg gået i gang. Med en raglan trøje efter Liselottes opskrift som er til fri afbenyttelse. Jeg drages af at man ikke skal sy ærmer på, og kan justere længden efterhånden. Smart med topdown strik. Prøv det....

Regnbuefarver fra Garnudsalg.dk - Blackhill Højlandsuld
 
Vi har fået os en skovhugger. Det er godt nok en levende én, og nej det er faktisk ikke en ged, men en Staffordshire Bullterrier
 
 
Han er skrupskør den hund....
 
 
For et par måneder siden, var jeg så heldig at nogle af vores venner gravede deres bed op og smed planterne ud. Så jeg fik en masse roser og to store rhodondendron. Alle er kommet, og 3 af roserne er "Astrid Lindgren" - og resten er "Pink Fairy" buskroser. Jeg tror at der var 6-7 stykker og jeg glæder mig til de blomstrer.
 
 

 

Astrid Lindgren i krukker. Smukke som bare pokker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar