Sider

torsdag den 14. april 2011

Forår i karmen

 Jeg har været på planteskolen.....fandt et gammelt gavekort som var ved at udløbe, og tænkte at nu skulle det være.
Tog afsted med tanker om en kæmpe palme til et hjørne i stuen, men faldt over Citrus træet til højre. Bourganvillen til venstre købte jeg sidste år, og den manglede en makker i havedøren.

Men så manglede jeg jo også noget at sætte dem i....og fandt disse lækre sorte krukker. Det er indendørskrukker, men regner med at kunne sætte dem ud på terrassen når vejret bliver stabilt MEGET snart...




Citrus træet er bare FYLDT med frugter og blomster - jeg nyder at gå og pusle om det...










Manden kom hjem med denne smukke hotensia en morgen han havde været hos bageren. Jeg ELSKER bare den blomst og drømmer om at fylde haven med dem. Bagved står min smukke Holmegård vase, som bare er smuk i sig selv

Ingen kommentarer:

Send en kommentar