Sider

søndag den 24. april 2011

Føj for en kamel

Frederik har bare været så syg siden fredag morgen. Feber omkring de 39 og en tand på vej - det har været ret hårdt, og i går måtte jeg liga en tur om vagtlægen med ham. Han var lidt rød på det ene øre, så hun tror at den mellemørebetændelse, som han har døjet med de sidste 14 dage, er en virus siden antibiotika ikke hjælper ham.
Nu håber jeg at det går fremad, det er synd for ham, og stopper ham jo også i sin udvikling. Men nu har han da sovet lidt over 1 time - så det tyder på fremgang.

Alexander er på "ferie" hos famserne, og kommer hjem i morgen (eller over marken så at sige). Han nyder at være lidt væk hjemmefra, og de havde været på tuskemarked i morges, hvor han købte en flot engelsk pelargonie til mig. Han er så skøn.....

Jeg er i fuld gang med det halve minikongerige, men er lige nødt til at pille et par pinde op, da jeg i et øjebliks uopmærksomhed har fået lavet for mange omslagninger (eller hvad det nu hedder, er lidt træt). Pokkers men sådan er det jo når man skal se tv, læse og strikke samtidig med at man er træt. Glæder mig dog rigtig meget til det er færdigt - satser på at jeg kan nå det i næste uge hvor Alexander igen skal i børnehave og Frederik forhåbentlig er frisk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar