Sider

onsdag den 15. juni 2011

At male

tager altså sin tid må man sige, men nu har vi da nået to sider ud af fire på huset - og det kommer altså til at se brandgodt ud



Det er lidt svært at se forskellen på det umalede og det malede. Men på sidste billede er gavlen umalet og noget lysere i det end det vi har nået. Jeg vil prøve at lave nogle bedre før og efter billeder på de andre sider....

I morgen drager min mor og jeg til Ikea. Jeg så i BOLIG Magasinet at IKEA har små lanterner i sorbet farver til 29 kr. Og dem kunne jeg godt bruge til bordene til min fødselsdag.....og så har jeg besluttet mig for at købe nyt skrivebord. Jeg har fundet et der er 2 meter langt og kun koster 379 kr - I LIKE....det vil give mig mulighed for at have arbejdsplads, lektie/male/tegne plads og nipsplads på samme tid. Derudover købe jeg en skuffe sektion til alt mit grej. Så skal jeg have nogle magasinholdere, æsker og hvad der ellers passerer på min vej gennem IKEA. Glæder mig som et lille barn til at få det indrettet....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar