Sider

fredag den 10. juni 2011

Grøn

Jeg er blevet vild med farven grøn - især Lime farven som er meget fremme i denne sæson. Jeg elsker PANG farver, og faldt derfor pladask da Sparegrisen i Asnæs Centret havde en voksdug. 2 meter for 80 kr. er jo lige til at overkomme - og så har man fået lidt lækkert at kigge på


Efterhånden bruger jeg faktisk rigtig meget tid ved vores spisebord - og derfor er det rart når det er lidt lækkert at sidde der. Lige nu vimser jeg rundt på Trendsales - jeg har fundet mange lækre Molo bluser og dragter til drengene, og jeg har også selv sat en masse til salg derinde. Tag et kig - mit brugernavn er sarahmunch - måske noget frister?

I morgen er der traktortræk i Svinninge (hvor bondsk kan man snart blive) og Alexander glæder sig helt vildt meget. Desværre må han ikke sidde med under trækket, men så må vi kigge på og heppe fra sidelinien. Bagefter skal Dennis og jeg ind og se speedway i Parken - vi har fået nogle VIP billetter med mad og hele baduljen. Så det bliver rigtig spændende at prøve...

Jeg fik lavet mine invitationer færdige i går - og har snart fået sendt og afleveret dem allesammen. Jeg glæder mig rigtig meget til at feste med familie og venner, og jeg er sikker på at det nok skal blive en god dag. Vi håber i hvert fald på SOL...

Nu vil jeg være lidt krea og komme videre med sjalet til min mor. Jeg har nemlig et nyt projekt som jeg gerne vil i gang med. En bluse med kimono ærmer, opskriften er fra et hæfte fra Hendes verden som jeg har lånt af min svigermor.

Den skal strikkes i noget garn som jeg købte for længe siden i Brugsen. Det er multifarvet med turkis/blå som bundfarve....spændende (især at se hvornår jeg nogensinde bliver færdig med den). Heldigvis skal den strikkes rundt på rundpindene helt op til ærmerne. Så går det altså lidt hurtigere....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar