Sider

tirsdag den 20. september 2011

Nu med to drenge som kan gå

ENDELIG - så lærte Frederik at gå. Det er bare gået så stærkt. I lørdags fik han rigtig fat i det, og nu gider han slet ikke kravle hvis han kan blive fri. Det er bare så sjovt at se når han kommer stavrende, og se hvor meget han ser op til Alexander. Helt fantastisk at se de to banditter stå ved siden af hinanden i en dialog om et eller andet.....wau altså


Klippet er fra i søndags, og han har lidt svært ved at gå i de sko han har på.....

Jeg fik pakke af Postmand Per i går, se lige her:



Uha - hvad mon den indeholder (ja jeg vidste det jo godt da jeg selv havde bestilt den, men sikke en fin indpakning)


Jeg har tilladt mig at ofre kr. 116,- på mig selv til dette lækre sjal. Garnet er i 55% lammeuld og 45% bomuld og hedder Rasmillas ynglingsgarn. Jeg har hørt så meget om garnet her i "blog world" og tænkte at det måtte jeg bare eje.....og det er jo billigt. Garnet kan bestilles hos http://www.rasmilla.dk/ og jeg kan varmt anbefale at tage et kig - dejlig overskuelig hjemmeside med tilpas mængde garn. Hurtig levering - jeg bestilt søndag over middag og fik leveret mandag!

Jeg glæder mig rigtig meget til at komme i gang - dog har jeg lige en sweater til Alexander og et julegaveprojekt som jeg skal have lavet først. Måske jeg starter efter sweateren til Alexander (som jeg nok lige skal ligge lidt billeder ind af - kunne godt bruge lidt feedback på den, da jeg er i tvivl om jeg kan lide den)....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar