Sider

mandag den 5. september 2011

Nu på arbejde!!!

Uha - jeg har nu været startet på arbejde i en uge, og hold da op det har været hårdt. Der har været organisationsændring, og min kollega og jeg blev flyttet fra vores gamle team over til et andet. Det er en anelse underligt, men heldigvis er det nye team nogle gamle kollegaer....men alligevel lidt mærkeligt ikke at skulle mødes med dem jeg har arbejdet med i 4 år.
Der er kommet rigtig mange nye hoveder, så man skal lige have placeret folk igen. Heldigvis er jeg blevet modtaget med åbne arme af de gamle kollegaer - og det varmer jo langt ind i hjertet!

Nu skal jeg bare lige "genopfriske" mine arbejdsopgaver og arbejdsgange. Min kollega har lavet lidt om (kun til det bedre hvis jeg kender hende ret) på et par arbejdsgange, så nu smøger jeg ærmerne op og går i krig! Glæder mig allerede til weekenden ;-) Nej så slemt er det dog ikke - men jeg kunne godt nappe en morfar i eftermiddag ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar