Sider

lørdag den 24. september 2011

Projekter

Der er gået krea i huset herhjemme. Mange ting skal nåes, og gøres færdig inden jul. Det er bare SÅ hyggeligt. I øjeblikket har disse to ting første prioritet:


Det er en trøje til Alexander, men jeg kan ikke helt finde ud af om jeg kan lide farve sammensætningen. Det blev ikke helt som jeg gerne ville have, men jeg måtte jo bare købe hvad SuperBrugsen havde. Dog er garnet fantastisk blødt og lækket - og TYKT. Mønstret er halv patent og retriller, og dejlig nemt at sidde med foran fjernsynet. Det er 100% polyakryl, og jeg tror (læs: håber) at han bliver vældig glad for den. Men man kan aldrig vide - for jeg har før flettet en bluse sammen til ham som han strittede helt imod at have på selvom den var i ren bomuld! Nu er han selvfølgelig blevet noget størrer ( 5 år ), så mon ikke....(håbe håbe håbe)


Og så er jeg i gang med en julekalender, puha da, den tager altså lige lidt længere tid end jeg havde regnet med, men nu har jeg fundet en god rytme - og der er jo ligesom også en deadline ikke? ;-)
Det er hyggeligt at sidde og brodere, jeg foretrækker dog helt sikkert at strikke. Og så ville jeg gerne i gang med at sy, men den symaskine jeg har arvet fra min mor, laver bare så meget ged i tråden KONSTANT. Og så mister jeg bare helt gejsten. Drømmer ellers om at lave lidt lækkert bolig tilbehør og måske noget tøj til ungerne - der findes jo fantastisk meget lækkert stof efterhånden!

I dag skal vi til Fætter Olivers fødselsdag - og Alexander GLÆDER sig sindsygt. Han har ikke snakket om andet i 14 dage, og jeg tror at selvom han havde 40 i feber, ja så skulle vi bare afsted. Vi må håbe at det lever op til hans forventninger :-)

I går var vi i Asnæs Centret og få lavet et par julegaver, og det bliver der så ikke snakket mere om da vi jo ikke skal ødelægge overraskelsen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar