Sider

fredag den 21. oktober 2011

Inspiration



Når nu man surfer rundt i blogland og suger inspiration, ser på lækrer stoffer, kreationer m.v. Ja, så bliver man en anelse bims/skadet, det er jeg i hvert fald blevet.....gardinerne på mit arbejde har ellers aldrig været min favorit, men hvis nu de blev en del af et patchwork tæppe - ja så er det en helt anden snak....se lige hvor fine de er:


Man får da en ustyrlig lyst til at flå et ned, og proppe det i tasken på vej hjem....måske det ikke ses at der mangler et? ;-) Jeg tror at de har hængt her i rigtig mange år. Jeg startede som elev her i 2002, og jeg er ret sikker på at de hængte her dengang....man kan da bare håbe på at de snart skal skiftes, så kan man måske tiltuske sig et par baner :-)

I morgen skal jeg med ungerne og min mor ind og besøge min søster. Hun bor i Dragør, og når vi nu alligevel skal til "staden" skal jeg bestemt i Fields og besøge Søstrene Grene. Jeg kommer sikkert til at bruge en trilliard - og hvad jeg helt sikkert skal have er overføringsmotiver med fuglene. De er da vildt søde, og jeg elsker fugle og sommerfugle. Og så ryger der sikkert en masse i kurven som jeg ikke anede at jeg manglede.

I øjeblikket kribler det ret så meget i mine fingrer for at lave to patchwork tæpper til drengene. Jeg har bare ikke rigtig kastet mig ud i det endnu, da jeg ikke kan blive enig med mig selv om hvilket stoffer jeg skal bruge - og så skal jeg have tjekket om min symaskine overhovedet er i live (temmelig væsentligt). Og så regner jeg med at besøge Stof2000 i Holbæk.

Jeg har bestilt to cafépusletasker hos denne underskønne kreative kvinde Mia. Hendes blog er helt vidunderlig og hun kreerer en masse fantastiske børneting. Besøg hendes blog og forelsk jer i eget design...

Denne her samt én som bliver lavet på bestilling til mig, kan jeg snart hente. Hun bor heldigvis ikke så langt fra mig - så jeg bliver sikkert ny storkunde :-) De kan rumme vådservietter og et par bleer, men man SKAL jo ikke kun bruge dem til det. Jeg kunne da godt finde på at bruge dem som clutch....







Ingen kommentarer:

Send en kommentar