Sider

torsdag den 20. oktober 2011

Rødbeder

På søndag (hvis alt går vel) vil jeg prøve at sylte rødbeder. Dennis kan godt lide rødbeder i madpakken, og det kan jeg egentlig også, men synes bare dem man køber ikke smager af noget.
Så nu har jeg købt sennepsfrø, kanel, hel peber, timian og laurbærblade (jep....inspiration fra DR's Bonderøven), og jeg er rigtig spændt på resultatet.

Vi skal holde jul hjemme i år, og jeg håber at min søster og hendes børn kommer. Og jeg vil gerne grille flæskestegen i Weberen i år. Det smager bare fantastisk, og man kan sagtens få sky til sovsen. Derudover skal vi selvfølgeli også have rapanden - der bliver bare ikke plads til at grille den, men den smager jo også godt når den er stegt i ovnen. Jeg kunne godt tænke mig at være så overskudsagtig og selv lave rødkål, så det skal jeg altså også lige prøve inden da.

Hvad spiser I juleaften?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar