Sider

mandag den 12. december 2011

Farvel Sjælland, goddag Vesterhav

Altså storm ikke?! Os der bor på Djævleøen har overhovedet ikke forstand på stormvejr, i hvert fald ikke før man har været ved Vesterhavet. Selvom de fastboende erklærer at det bare er en lille vind mens de holder fast i skraldespanden for at den ikke vælter!!! Jeg kan næsten ikke vente til sidst på ugen nu hvor de der vejrdimser i tv'et siger at en ny storm (eller orkan) rammer vestkysten.

Vi er kommet til Skallerup Klit - lige ud til a vesterhav, og det lyder konstant som om Air Force One har take off på nabogrunden! "Men det blæser kun en lille vind djævleboer". Herligt - godt at bade- og legeland er indendørs.

Vi har fået samme hus som sidst - dejlig tæt på feriecenter. Nemt lige at flyve hen til. Alexander og Frederik har allerede testet "landene", og de er godkendt ;-)

Jeg har glemt at pakke flyverdragt, tandbørste, en stak af mit tøj jeg havde lagt parat og sikkert en masse andre vi opdager senere. Godt at Hjørring er tæt på og jeg hermed har en skudtæt undskyldning for at shoppe :-)

Møjn (eller hvad de nu siger til mig)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar