Sider

torsdag den 29. december 2011

Prins Pilfinger

Nu hvor jeg er hjemme på juleferie med ungerne, kan jeg virkelig mærke, hvor meget jeg havde glemt en fyr på 16 måneder KAN. Han er jo bare ALLE vegne, og lige meget hvad jeg prøver at foretage mig - ja så skal han være med. Også når jeg prøver at blogge fra computeren - det er jo faktisk UMULIGT! Han ormer hen over spisebordet og trykker, piller, falder ned, og hører slet ikke hvad jeg siger.
Så det her indlæg er i den korte ende....så vi undgår skader for meget ballade ved bordet.


Julen har været super hyggelig, og alt for hurtig overstået. Dejlige gaver, god mad og masser af nattøj og sygdom, men ikke mere end der plejer.

Jeg tror at jeg springer over til at læse lidt blogs, da delete knappen snart er slidt op på min computer....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar