Sider

torsdag den 22. december 2011

Tremmerusker

Hmm.... Frederik har fået noget feber agtigt og mege rød numse. Han har været sygt mor-dårlig i dag, og pt har jeg ligget i over 1 time med min hånd inde i hans tremmeseng. Han maser rundt, stønner og er uroligt - og skriger i det samme jeg tænker på at tage poten til mig! Gudskelov at jeg har min iPhone, Wordfeud og UNO ellers ville jeg knalde brikker nu.
Jeg er dog temmlig meget bagud med en julegave, men kan altså ikke strikke med en hånd i mørke (måske man skulle lære det)! Tænker at Frederik går en halv time mere og så må jeg tage ham op.....(håber at det bare er tænderne).

For et par uger siden fik jeg noget stof af Pia fra mum22boys.blogspot.dk og jeg tænker at juleferien skal bruges på at få lavet to puder til ungerne til deres puttehjørne.
Jeg har sendt lidt retur til Pia som jeg håber at hun får inden jul!!!!

Skal lige skifte hånd så over and out herfra for nu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar