Sider

fredag den 25. januar 2013

Boys boys boys

Da jeg fik mine børn, og de begge var drenge, tænkte jeg med det samme; yes.... Ingen tøjkriser kl. 06 hver morgen, ingen krav til hvordan hår, fødder og tænder gør sig ud! 5 år efter Alexanders ankomst til livet blev jeg noget klogere.
De første og sidste sætninger der kommer ud af hans mund hver dag, handler om hvad han skal have på. Og her snakker vi ikke om tilfældige stykker tøj som ligger og flyder i skuffen. Nej. Der bliver udspecificeret hvilke cowboybukser, t-shirt (og kun t-shirt) og for Guds skyld SORTE strømper, der skal lægge klar til afgang.
Og det stopper ikke her. For garnet skal sættes. Strithår. På en hel bestemt måde, som diktateres foran spejlet. Og bestemt slags jakke og SKO. For de er seje. Varme vinterstøvler er totalt last year, Hummel sneakers rocks uanset de -10 grader DMI lover.

Det er lige før jeg tror en pige ville være nemmere?!

- Og jeg aner lidt lighed hos lillebror....ikke alt kan tages på kroppen mere uden kamp!


- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar