Sider

onsdag den 30. januar 2013

Nemesis bites back

I mit stille sind har jeg gået og hygget mig med ikke at være en af de influenza ramte. Jeg har undret mig, da jeg altid og jeg mener altid, bliver syg 3 dage efter en af ungerne. De har været igennem for et par uger siden, og jeg lavede High five med mig selv da dag nummer 4 passerede, og ingen sygdomstegn havde vist sig.
Det har jeg levet højt på. Lige indtil i dag. For nu er der da noget på vej. Det kom snigende i løbet af formiddagen og her sidst på eftermiddagen kan jeg ikke hoste bare en lille smule uden at det gør vældig nas. Samtidig føles det som om jeg er kørt over.
POKKERS!!!!
Jeg har et vigtigt møde i morgen, det vedrører mit nye arbejde, og jeg skal bare afsted. Men hvor nemt er det lige at skulle vidensdele når man dårligt orker at tjekke facebook eller dette indlæg for fejl???

Nemesis har virkelig gemt sig under min seng og lyttede til min højrøvede tanker!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar