Sider

fredag den 14. oktober 2011

Glædeshyl og sofamarathon

Jeg har helt ondt i den man sidder i - men jeg blev helt bidt i går af at lave glatstrikning. Det er lang tid siden jeg har strikket det, og jeg fik faktisk ryggen færdig sådan lidt vupti


Så nu er jeg i gang med forstykket, og med kramper i bagporten!!!

Vi har lavet en lille tradition herhjemme om eftermiddagen. Frederik er blevet bjergbestiger, og bestiger ALT hvad han kommer i nærheden af. Især sofa, stol, bord og TripTrap stol. Så for at han kan få styret sine lyster, fjerner jeg sofabordet og ligger vores gulvpude (desværre ikke FatBoy men billig model) ved siden af, og så får den ellers gas....og det spreder glæde i det lille hjem. Nogen gange bliver jeg helt i tvivl om jeg fik et par ekstra børn med hjem fra institution....




Da ungerne sjældent sidder stille, er der lidt moment på billederne da de er taget med min iPhone....men de illustrerer meget godt stemningen....

2 kommentarer:

  1. Det bliver da en lækker trøje. Grå er bare så anvendeligt. Sikke nogle raske bjergbestigere du har. De hygger sig......

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Ja jeg glæder mig også til at kunne vamse i den - strikker den i stor størrelse. Det synes jeg er så dejligt...
    Ja det er dejligt at høre og se deres glæde - også selvom der ryger en lampe eller to engang imellem :-)

    SvarSlet