Sider

tirsdag den 18. oktober 2011

Træt

Meget meget træt. Har ligget med bihulebetændelse siden i onsdags, og sørme om Frederik ikke blev syg natten til søndag med snot og hoste. Så har faktisk ikke sovet siden.....jeg var teenager!
På jobbet kæmper jeg med at holde mig vågen - drikker udrikkelig automatkaffe som smager af tjære, men det er bedre end at sidde med hovedet i tastaturet (det ser så fjollet ud).

Jeg vil så gerne bare sove....uden at vågne 72 gange (i minuttet føles det som)....

Vi kigger i øjeblikket på lidt feriehalløj - det ender nok med Skallerup Klit. Vi kender stedet og er glad for det, det er overskueligt at skulle pakke børn og hunde til det sted. Og vi kan snart ikke komme hurtigt nok af sted - manden min er også meget træt, sidder og falder i søvn i sin stol om aftenen....hvilket han aldrig plejer. Han trænger til ferie....jeg trænger til søvn.....Hr og Fru Danmark på kanten....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar