Sider

torsdag den 13. oktober 2011

Syg men stadig kreativ

Sidder i min sofa med noget bihulebetændelse, ondt i nakke/hals/ører agtig sygdom! Jeg er helt elendig, men kan simpelthen ikke bare sidde og lave ingenting. Jeg er gået lidt død i de aktive projekter, så jeg dykkede ned i min mega garnkurv og fandt dette stykke strik

 Det er en jumper fra et opskrifthæfte jeg har lånt af min søde svigermor for 100 år siden.




Jeg havde helt glemt projektet, men jeg savner en jumper, så nu giver jeg den gas. Jeg har valgt at lave med raglanærmer, men i hæftet findes 10 forskellige variationer af en jumper. Ret fedt hæfte...
Garnet er Torino (polyakryl) fra SuperBrugsen og er dejlig nemt at have med at gøre. Jeg ved endnu ikke hvordan det er at bære, dog strikkede jeg engang en trøje til Alexander i det (hvor mon den er??) og han var glad for den da den var blød. Så jeg glæder mig lidt til at få den færdig...tror den er god til job og hjemmehygge.

Jeg var til volleytræning i går, men det fungerede bare ikke rigtig. Havde taget piller for at holde hovedet frisk, men synes ikke at kroppen rigtig lystrede og blev hurtig kold når vi holdt pause. Så det var desværre en nitte...

Nu skal jeg bare holde sofaen indtil krudtuglerne skal hentes (og det kan blive meget snart), og håbe at det snart letter...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar