Sider

tirsdag den 25. oktober 2011

Yes Sir

Så fik jeg lavet et banner - helt af mig selv, og med et lille spark fra Mia som foreslog Photoscape til mit tidligere indlæg. Det tager lidt tid at finde ud af hvordan man gør, men er nu ret glad for resultatet. Jeg finder aldrig ud af at lave et fancy banner, men bare der er nogle gode fotos er jeg glad. Efter jul vil jeg ændrer billederne - nogen af dem er bare julegaver, så jeg venter lige ;-)

Jeg fik hentet mine cafépusletasker som Mia har lavet til mig, og jeg er bare så super glad for dem! Jeg har taget billeder, de ligger bare på min computer derhjemme. I går aftes var Frederik helt umulig så jeg fik ikke flashet dem her. Forhåbentlig har jeg tid i aften!

Nu hvor majoren er i live, har jeg gået og spekuleret på hvad jeg skal i gang med at sy. Jeg var jo tændt på et par tæpper til drengene, men nu har jeg jo set de cool slanger som der bliver lavet rundt omkring her i blogland. Og dem har jeg altså forelsket mig i - og jeg tror at drengene ville blive meget glade for dem. Jeg mangler bare et mønster.....for jeg er ikke sikker på at jeg tør kaste mig ud i projektet uden det....
Nogen der har et link???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar