Sider

onsdag den 19. oktober 2011

Pink

Jeg har egentlig aldrig været særlig vild med røde nuancer, men da jeg blev gravid med Alexander (min ældste) skete der bare et eller andet i mit farveskift. Svigermor og jeg blev enige om at jeg sikkert ventede en pige siden jeg ændrede smag. Men niks - to drenge senere - og helt vild med PINK.

Faldt over noget pink garn i Superbrugsen - og har købt af to omgange. Det er polyakryl, og jeg tænker at det kunne forvandles til et hæklet tæppe i mange farver. Da jeg har købt det pink garn af 2 omgange er der selvfølgelig også farveforskel -men jeg tænker at det ikke gør noget. Jo flere farver jo bedre. Har prøvet at tage et billede af garnerne, men min iPhone kan slet ikke vise farveforskellen - eller gengive den flotte farve!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar