Sider

mandag den 24. oktober 2011

Shopping i Søstrene Grene

Jeg var på shopping i Fields i lørdags da jeg skulle ud og besøge min søster. Mit mål var Søstrene Grene, og jeg fik da også brugt 300 kr i løbet af no time. Jeg spammer lige et par billeder, men de er nok vendt hulter til bulter for jeg kan ikke få blogger til at makke ret - men så må i bare ligge ned eller stå på hovedet ;-)

Glasbilleder til julegavemærker

Manillamærker og stempler bl.a. til gavemærker

Overføringsark - bare fordi de var så søde

Silkebånd til indpakning eller hvad jeg nu finder på

4 stk. wallstickers. Glæder mig til at sætte dem med fuglene op - dog venter jeg indtil julen er overstået så de ikke bliver ødelagt af at pille dem for meget ned (skulle måske bare have købt nogle flere, de koster 21.60 kr)



Alexander glæder sig til at sætte dem med jul op. Det skal nok blive interessant at se hvad han kan få ud af det. Han får lov til at få fri hånd, og selv bestemme hvor og hvordan de skal sidde....designer hjemmet må vente nogle år endnu :-)

Nå men hyggelig dag hos min søster - min mor, mormor og drengene var også med. Vi hyggede os, og jeg var flygtet lidt hjemmefra fordi husbonden skulle holde ølsmagning (læs= øldrikning) i casa de Lindegård. Og de larmer sådanne nogle gutter - og hvis jeg er hjemme forventer de at der bliver serveret. OG DET GIDER JEG IKKE.... Nå men da jeg kom hjem omkring kl. 22.30 - svansede der sørme en stripper rundt i vores gildesal. Omringet af 20 lystige gutter :-) Hun havde bodyguard med (forståeligt nok) og gutterne hyggede sig gevaldigt. Det bedste var dog at mærke det sus der gik igennem forsamlingen, da jeg gik ind af døren....jeg tror, at flere af dem forventede, at jeg ville flippe fuldstændig ud. Historien bag er åbenbart, at de havde væddet om min husbond turde (for mig åbenbart) hyre en stipper, og få hende til at komme samme aften. Og det lykkedes ham altså, også uden konen gik amok ;-) Jeg tror dog at der er flere af dem som dårlig kan huske hvordan hun så ud!!!
Men jeg fik mig et billigt grin - og måtte udholde de sidste indtil ved 00.30 tiden fordi husbond gik kold kort efter at stripper havde forladt forsamlingen. Det var vist mere end han kunne klare (selvom det ikke var ham det gik udover) - og jeg kan bare ikke falde til ro før huset er lukket og slukket! Så jeg var en anelse træt i går - og da husbond insisterede på at vi skulle i Vig Bio og se "Klassefesten" (kan varmt anbefales) frygtede jeg ærlig talt at jeg ville falde i søvn. Men den var bare så sjov, så det var der ingen fare for.

Alt i alt en begivenhedsrig weekend! Hvad har i oplevet?

2 kommentarer:

  1. Sarah, du kan downloade Photoscape gratis til at redigere dine billeder i. Fine ting du fandt hos søstrene... Og sjovt med den stripper:)

    SvarSlet
  2. Jeg har godt prøvet det, men har ikke rigtig haft tid til at få sat mig ordentligt ind i det. Ville jo også gerne have et flot banner på et tidspunkt - istedet for det gigantiske hotensia billede :-)
    Ja de er sgu skøre de gutter, men de lever livet :-)

    SvarSlet