Sider

onsdag den 18. juli 2012

Hemmeligheder

Jeg har en veninde som jeg sætter stor pris på, og det synes jeg at hun skal vide. Derfor har jeg bestilt dette hjem




Og er nu gået i fuld krig med en hemmelighed. Rasmillas ynglingsgarn i 3 super flotte farver. Når hemmeligheden er færdig, skal hun bare have den en dag over kaffen - bare fordi.
Hun er min bedste veninde fordi hun læser mig lynhurtigt, giver mig ALTID et kram og fordi vi, da vi lærte hinanden at kende, aftalte at give hinanden plads og sige til hvis den anden fylder for meget. Det er ikke sket endnu, trods det at vi er naboer og har børn i samme børnehaven. Jeg glæder mig til vi får mere tid til hinanden - ofte ses vi over hækken med 4 børn rendende rundt om anklerne. Og så får man ikke tøset den...
Vi skal snart på tøsetur - bare os to på cafe og give der hele en overhaling - jeg glæder mig for hun er bare så skøn!

Jeg har igen igen valgt garn fra Rasmilla og jeg er ikke blevet skuffet. Lynhurtig service og super blødt garn - prøv det...


- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar